תפריט

Search
Close this search box.

מכון גמילה רוח בכפר CHATEAU מבית E-ZONE

מכון גמילה רוח בכפר שאטו CHATEAU מספק מעטפת טיפולית יוקרתיות ואיכותית לסובלים מהתמכרויות ומאפשר ניתוק מחיי היומיום, בתנאים הגבוהים ביותר, על מנת להתמסר לתהליך הריפוי והגמילה.

האווירה שלנו במרכז הגמילה שאטו יוקרתית ואינטימית, בוילה בעיצוב חדשני נמצאים מיטב אנשי המקצוע שיסייעו לכם או לקרובים לכם בתהליך הגמילה:

החל מפסיכיאטרים, נרקולוגים, עובדים סוציאליים ורופאים וכלה במדריכי יוגה, פילאטיס וטיפולי הידרותרפיה בבריכה המפנקת שלנו.

בנוסף, אנו מקפידים לסייע למטופלים לאחר הגמילה בתהליכי שיקום מחדש בקהילה.

 

ההחלטה ללכת למכון גמילה מאוד אמיצה. גם לאחר שקיבלתם אותה, אתם יכולים למצוא את עצמכם מוצפים בהמון מחשבות ושאלות ככל שהמועד מתקרב, כמו למשל – מה להביא אתכם? איך נראה יום טיפוסי במכון גמילה פרטי? מה כולל התהליך או איך תרגישו במהלכו? זה טבעי, מובן, וברוב המקרים – אין חכם כבעל ניסיון. 

זו הסיבה שאספנו לכם טיפים מאנשים שעברו כבר תהליך גמילה, והעצות שלהם יכולות לתרום לכם לאורך השהות. 

מה אורזים?

מלבד בגדים וחפצים אישיים מומלץ להביא אתכם יומן ועט, כתיבה לא פעם עוזרת לעבד רגשות ומחשבות. קחו אתכם מוצרי טיפוח כי כשתתחילו להרגיש טוב גם תרצו להיראות ולהריח טוב. אתם יכולים להביא משהו לקרוא לשעות הפנאי, לפנק את עצמכם עם פיג'מה, חלוק ונעלי בית ולא לשכוח נעלי ספורט – במקרה שתרצו לבצע פעילות גופנית במהלך השהות, זה מעולה להפגת מתחים. לבסוף, תמיד כדאי לבוא עם הגישה הנכונה להצלחת התהליך.

למדו לסמוך על התהליך שמציע מכון גמילה 

סיכויי ההצלחה של כל תהליך גמילה משתפרים כאשר אתם משנים את הלך הרוח וממירים הרגלים לא בריאים בהרגלים חיוביים. למרות שאתם עשויים להרגיש לא מעט רגשות כמו תסכול, בדידות או אפילו ייאוש עליכם ללמוד לסמוך על התהליך. לכן בואו למכון גמילה עם ראש פתוח, התמודדו עם כל יום ביומו, היו כנים לגבי המצב שלכם ונכונים לעבור את התהליך. זכרו שאף אחד לא שם כדי לשפוט אתכם, נהפוך הוא. ולא פחות חשוב – היו נוכחים בהווה. כשאתם נזכרים בעבר או חושבים על העתיד יופיעו חרדות, לכן התמקדו בהווה ואל תשכחו לנשום.

אל תפחדו משינויים

עליכם להבין שהטיפול לא "יתקן" אתכם, הכוח בידיים שלכם עליכם לרצות בשינוי. מה שכן, הטיפול ייתן לכם כלים ואתם אלו שעתידים להשתמש בהם. תחשבו על התהליך כהתחלה חדשה – במסגרתה אתם הולכים לשנות את חייכם מקצה לקצה, החל באנשים שהיו בחייכם במהלך ההתמכרות ועד הדרך שבה אתם חושבים. לכן התנהלו בשקיפות והיו פתוחים לתהליך, על כל מה שיביא. 

איך להפיק את המירב מהשהות?

אתם נכנסים למכון גמילה פרטי מסיבה טובה והיא להתמודד עם מחלת ההתמכרות. לכן זה לא מספיק למצוא מכון גמילה מומלץ, עליכם להשתתף באופן פעיל בטיפולים, בפעילויות ולהתייחס בצורה רצינית להוראות והנחיות. מומלץ לרשום הערות או תובנות כדי שתוכלו לחזור אליהם בעתיד. במכון גמילה יש לכם צוות מדריכים צמוד אשר מלווה אתכם לאורך הטיפול, רובם ככולם היו בנעליים שלכם בצורה כזו או אחרת, כך שיודעים עם מה אתם מתמודדים.

כיצד להתגבר על מכשולים תוך כדי הגמילה?

גמילה זהו לא תהליך אשר מתרחש בין לילה, ואתם תתמודדו עם אתגרים שידחפו אתכם לגבולות שלכם, פיזית ורגשית. אך ברגע שתעברו אותם, תראו את האור בקצה המנהרה. לכן היו מוכנים לכל מכלול הרגשות האנושיים וזכרו שהכל זמני, ושאתם לא לבד! יש צוות שלכם שעומד לצדכם.

מכון גמילה מבית רשת אי-זון הוא מכון גמילה המספק מעטפת טיפולית יוקרתיות ואיכותית לסובלים מהתמכרויות ומאפשר ניתוק מחיי היומיום, בתנאים הגבוהים ביותר, על מנת להתמסר לתהליך הריפוי והגמילה.

האווירה שלנו במכון גמילה E-ZONE יוקרתית ואינטימית, בוילה בעיצוב חדשני נמצאים מיטב אנשי המקצוע שיסייעו לכם או לקרובים לכם בתהליך הגמילה: החל מפסיכיאטרים, נרקולוגים, עובדים סוציאליים ורופאים וכלה במדריכי יוגה, פילאטיס וטיפולי הידרותרפיה בבריכה המפנקת שלנו.

בנוסף, אנו מקפידים לסייע למטופלים לאחר הגמילה בתהליכי שיקום מחדש בקהילה. מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים!

לפרטים וקביעת שיחה עם הצוות שלנו